#2015-12-11 11:05:48 

kijanka

Użytkownik

Posty: 45

Skąd: Katowice

Wiek: 19

Hej, hej :) Prowadzę salon sukni ślubnych w Poznaniu i chcielibyśmy się „wystawić” na targach. Do dekoracji stanowiska chciałabym użyć jakiegoś rollupa, tzn. wysokiego, wolnostojącego plakatu, najlepiej, gdyby było na nim zdjęcie jakiejś modelki w jednej z naszych sukni ślubnych. Tutaj pojawia się ptanie – kogo zatrudnić jako „twarz” wystawy? ;) Samo zorganizowanie sesji, obrobienie grafiki i zrobienie zdjęć to żaden problem, mam znajomego fotografa, obrabia też zdjęcia, więc sobie poradzimy. Proszę o pomoc.
#2015-12-11 11:38:25 

czekoladka29

Użytkownik

Posty: 35

Skąd: Sochaczew

Wiek: 33

hmm, a nie lepiej byłoby czasem zatrudnić np. hostessy i poubierać je w wasze suknie? To by chyba była lepsza promocja, bo trójwymiarowa reklama, nie tylko na zdjęciu :) tylko koszty trochę wyższe, bo to fryzjer, makijaż, etc.
#2015-12-11 12:32:28 

kijanka

Użytkownik

Posty: 45

Skąd: Katowice

Wiek: 19

Myślałam o tym, być może byśmy tez kogos tak zatrudnili, ale to wtedy lepiej jedną dziewczynę plus jakiegoś chłopaka, panie z reguły nie jeżdżą same na takie targi, jakby zobaczyły „parkę” to miałyby lepszy podgląd, jak same mogłyby się z partnerem wystroić, a w tym to oczywiście już możemy im pomóc :D No, ale dalej nie rozwiązuje to problemu, jak znaleźć takich modeli?
#2015-12-11 13:17:45 

jaskółeczka

Użytkownik

Posty: 25

Skąd: Uznam

Wiek: 27

My jak robiliśmy zdjęcia do katalogu przed targami w Poznaniu to zatrudniliśmy przez agencję profesjonalne fotomodelki Poznań, bo zakładam, ze tam się jednak wystawiacie, skoro tam macie siedzibę, to w ogole spora konkurencja w tej branży, także moim zdaniem nie powinnas oszczędzać na profesjonalnej sesji, zrób to dobrze :)
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015