#2016-02-26 04:04:44 

Masteryx

Użytkownik

Witam wszystkich forumowiczów. Niedawno zamieszkałem ze swoją narzeczoną. Kupiliśmy dom – a raczej nasi rodzice bardzo nam w tym pomogli. Niedawno przypada termin naszego ślubu. Wymyśliliśmy, że każdy z nas kupi coś tej drugiej osobie. Coś, co przyda się jednocześnie do naszego nowego mieszkania. Żaneta pewnie dawno już wymyśliła, albo nawet już kupiła prezent, ja niestety nie mam głowy do takich rzeczy. Dlatego pytam Was. Co można kupić, co przydałoby się do nowego mieszkania?
#2016-02-26 05:10:47 

Gruber

Użytkownik

Nie wiesz, co przyda Ci się do mieszkania?
#2016-02-26 06:05:31 

Masteryx

Użytkownik

No tak, to jasne że wiem, ale wiadomo, że nie kupię załóżmy pralki. To ma być stosunkowo skromny prezent. Poza tym pralkę mamy. Chodziło raczej o takie dopełnienie, drobny prezent. Na przykład obraz. No ale, nie znam się na sztuce.
#2016-02-26 08:50:54 

arabica

Użytkownik

Ja wybrałabym coś do kuchni, do jadalni. Może jakiś ładny obrus? Najlepiej nie biały, bo szybko się brudzi. Ten kolor zarezerwuj raczej tylko na święta. Nie wiem, jaki macie ogólny wystrój w domu, ale obrus powinno się dobrać właśnie do koloru dywanu, ścian, zasłon.
#2016-02-26 09:06:17 

Masteryx

Użytkownik

Matko… Nie wiem, jak uporam się z tym problemem.
#2016-02-26 10:41:41 

lulka

Użytkownik

Nie panikuj. Są rzeczy, których nie trzeba dopasowywać do całości wnętrza. Są to elementy zastawy stołowej. Na przykład czajnik, imbryk? Spójrz, to fajny pomysł: http://sklep.porcelana.com.pl/produkt/imbryki_czajniki.html. Na pewno imbryk przyda się nie tylko Wam, ale także w sytuacji, gdy będziecie przyjmować gości. Od razu lepiej się poczujecie, jak podacie herbatę w eleganckim, porcelanowym naczyniu, aniżeli w jakimś zwykłym imbryczku z supermarketu.
#2016-02-26 11:05:48 

latina

Użytkownik

Porcelana to dobry pomysł. Imbryk jest stosunkowo niedrogi, dlatego można coś do tego dodać.
#2016-02-26 11:23:38 

kijanka

Użytkownik