#2016-06-22 02:18:00 

Gruber

Użytkownik

Zupełnie nie znam się na wózkach widłowych i nie mam czasu zeby zaglebiac sie w temat a w ciagu kilku dni musze podjac decyzje odnosnie zakupu wózka bo stary niestety się zepsuł. Jakie marki polecacie?
#2016-06-22 02:38:05 

magda.sadkiewicz

Użytkownik

Wózki widłowe to stosunkowo drogie maszyny, może warto pomyslec o jakiejś niedrogiej naprawie, która zawsze bedzie tansza niz zakup czegos nowego? Też kiedyś miałam podobny problem, zepsuł się podnośnik wózka a jak powiedziano mi ile kosztuje naprawa to zaczęłam szukać czegoś nowego. Znajomy jednak polecil mi tanszy serwis i się zdecydowałam. Wózek działa do dziś i co dziwne nic nie było w nim naprawiane od dobrych 4 lat.
#2016-06-22 02:53:08 

Gruber

Użytkownik

4 lata? Aż ciężko w to uwierzyć. Mogłabyś dać jakiś namiar na tę firmę? Zawsze warto spróbować coś znaleźć bo tak jak mówisz, nie jest to tani zakup.
#2016-06-22 05:03:49 

johannus

Użytkownik

Jaki region dokładnie Cię interesuje bo mogę polecić Halplast spod Częstochowy który prowadzi jeden z lepszych w kraju serwisów maszyn tego typu. Sa terminowi i niedrodzy a co najważniejsze jak już raz coś naprawią to nie ma szans żeby znowu pojawiły się z tym problemy. Pozdrawiam.
#2016-06-22 06:59:07 

magda.sadkiewicz

Użytkownik

Właśnie miałam o nich pisać :P. Znalazłam ich przez wypożyczalnie wózków która prowadzą już od wielu lat. Na początku nie opłacało mi się kupować, więc wynajmowałam, ale z czasem firma stała większa i trzeba było pomyśleć o czymś swoim. Jak pojawiły się pierwsze usterki to wiadomo gdzie poszłam i miałam dużo szczęscia bo moi znajomi którzy naprawiali gdzies indziej albo przepłacili albo miesiącami bujali się z fuszerką.
#2016-06-22 07:35:27 

Gruber

Użytkownik

Zaczyna się ciekawie, bo jak widzę mają bardzo dobre opinie, zapytam jeszcze moich znajomych bo mozę korzystali z usług tej firmy. Perspektywa porządnej naprawy bardzo mi się podoba bo pozwoli mi sporo zaoszczędzić, dzięki :)